Dynata und CMNTY liefern Community-based Consumer Insights

17. Mär 2020 • News • Dynata • Pressemeldung • Online & IKT & Elektronik • Marketing & Medien

Dynata, die weltweit größte Daten- und Insights-Plattform von First-Party-Data, und CMNTY, ein globaler Anbieter von Online-Community-Plattformen für Unternehmen, haben heute eine Partnerschaft bekanntgegeben, die Marketingstrategen unterstützt, das Engagement der Kunden zu steigern, tiefe Insights zu generieren und die Kundenbeziehungen damit zu stärken.


Die Beziehung zwischen Marke und Kunde ändert sich. Kunden erwarten sich eine Stimme bei der Produktentwicklung, beim Marketing und sogar bei strategischen Entscheidungen ihrer Lieblingsmarken und wollen wissen, wofür Marken stehen. Die Schaffung einer Community, in der die Kunden gehört werden, wird Marken, ihr Verständnis und ihre Reaktion auf die Meinungen und Verhaltensweisen verbessern, indem sie diese Erkenntnisse nutzen, um mit Kunden zu kommunizieren und die Kundenbeziehungen zu vertiefen.

About Dynata

Dynata is the world’s largest first-party data and insights platform. With a reach that encompasses 60+ million consumers and business professionals globally, and an extensive library of individual profile attributes collected through surveys, Dynata is the cornerstone for precise, trustworthy quality data. The company has built innovative data services and solutions around its robust first-party data offering to bring the voice of the customer to the entire marketing continuum – from strategy, innovation, and branding to advertising, measurement, and optimization. Dynata serves nearly 6,000 market research, media and advertising agencies, publishers, consulting and investment firms and corporate customers in North America, South America, Europe, and Asia-Pacific. Learn more at www.dynata.com.

About CMNTY

CMNTY is a global SaaS provider in online communities for qualitative and quantitative research used by brands and market research agencies. For more than a decade, CMNTY’s innovative Do-It-Yourself solution, ensured adoption by the largest companies globally resulting in thousands of communities, each enabling them to connect, engage and understand their audience. CMNTY’s full service offering, from strategy to design and moderation, helps companies to reach full value within the shortest time possible. CMNTY is globally available via its network of research partners or direct in North America, Europe and Asia-Pacific. Reach out at www.cmnty.com.

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Dynata
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Christian.potts@dynata.com

CMNTY
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andre@cmnty.com